ARA A PORTADA
Salvador Navarro, nou degà de la Facultat de Medicina de la UAB
Vallès
Agafarà el relleu de Vicent Fonollosa, degà de la Facultat des del 2017
- Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat dels vianants al Taulí
Publicat el
26 de juliol de 2022 a
les 15:35
El doctor Salvador Navarro, director del Servei de Cirurgia i de l’Aparell Digestiu del Parc Taulí i professor del Departament de Cirurgia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha estat escollit aquest mes nou degà de la Facultat de Medicina de la UAB.
Després de ser metge intern resident a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Navarro ha exercit com a cirurgià als hospitals de Sant Boi de Llobregat i Viladecans, a l'Hospital del Mar de Barcelona i, des del 2003 fins ara, a l'Hospital Parc Taulí.
Amb una dilatada i reconeguda trajectòria assistencial, investigadora i com a docent, Navarro ha estat vicedegà de la Facultat de Medicina de la UAB i coordinador de la Unitat Docent del Parc Taulí - UAB, a més de presidir la Societat Catalana de Cirurgia i el comitè científic de l’Associació Espanyola de Cirurgia.
Entre múltiples reconeixements per la seva trajectòria, destaquen el Premi Pere Virgili de 2019 de la Societat Catalana de Cirurgia i el Premi a l’Excel·lència Professional del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona. El nou degà és autor de 140 publicacions indexades i 24 capítols de llibre, ha participat en més d'una cinquantena de projectes de recerca subvencionats i ha dirigit prop d'una vintena de tesis doctorals.
Està previst que el nou equip de deganat s'incorpori a les seves funcions el proper 1 de setembre. Navarro agafarà així el relleu de Vicent Fonollosa, degà de la Facultat des del 2017.
https://www.diaridesabadell.com/2020/07/14/ciutat-salvador-navarro-tauli-comite-experts-transformacio-salut-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Desperfectes en escoles pel temporal del cap de setmana
-
Vallès
Convoquen una manifestació per reclamar millores en els serveis assistencials a Polinyà
-
Vallès
Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina"
-
Vallès
Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina?
-
Vallès
VÍDEO | Aglomeracions als trens d’FGC després de recuperar el servei mentre Rodalies continua aturada
-
Vallès
Una nord-americana defensora del català per donar el tret de sortida al curs acadèmic a la UAB