ARA A PORTADA
Inversió de 1.000 milions a l’AP-7 i l’AP-2
El conjunt d’obres programades permetran als usuaris estalviar 750 milions d’euros i 6,3 milions d’hores d’espera en cues cada any
- Inversió de 1.000 milions a l’AP-7 i l’AP-2
Publicat el 02 d’agost de 2022 a les 11:27
Millores a les carreteres. El govern espanyol va anunciar divendres que preveu invertir 1.050 milions d’euros durant els pròxims set anys en actuacions de millora a l’AP-7 i l’AP-2, vies que són titularitat estatal i que d’aquí poc farà un any que van aixecar els peatges.
La ministra de Transports i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, va detallar que el conjunt d’obres programades permetran als usuaris estalviar 750 milions d’euros i 6,3 milions d’hores d’espera en cues cada any. Les actuacions suposaran l’obertura de 42 processos de licitació sobre un total de 224 quilòmetres i se centraran en la millora i construcció d’enllaços, així com l’augment de la capacitat de les vies.
Notícies recomenades
-
Vallès
Violència masclista: detingut un home per una agressió a Montcada i Reixac
-
Vallès
La lluita de les treballadores d'escoles bressol municipals de Cerdanyola escala al ple
-
Vallès Sentmenat enceta la presidència de l’AMERC amb el primer comitè executiu
-
Vallès
Mor un ciclista en patir una aturada cardíaca a la carretera entre Castellar i Sant Llorenç
-
Vallès
Un tall en el subministrament elèctric paralitza els serveis municipals a Barberà
-
Vallès
"L'enviament d'alertes als mòbils és limitat i la gent ha d'entendre que, quan en rep, és perquè la situació és greu"