ARA A PORTADA
Una empresa de Montcada, entre les beneficiàries del Perte per a la salut d'avantguarda
Catalunya és la comunitat autònoma més beneficiada per la línia d'ajudes destinades al sector farmacèutic
- Una empresa de Montcada, entre les beneficiàries del Perte per a la salut d'avantguarda
Publicat el 19 de setembre de 2022 a les 13:54
Actualitzat el 19 de setembre de 2022 a les 19:14
El Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme ha publicat aquest dilluns la resolució provisional del Perte per a la salut d'avantguarda. Entre les 17 empreses beneficiàries n'hi ha sis de catalanes: Sincrofarm, Txia Finising, Urquima, Medichem, Vecmedical Spain i D Denginy Biorem. En relació amb Vecmedical, empresa ubicada a Montcada i Reixac, la resolució proposa subvencionar un sistema d'automatització de rentats per pacients amb patologies urològiques.
Catalunya és la comunitat autònoma més beneficiada per la línia d'ajudes a projectes estratègics per a la transició industrial del sector farmacèutic, seguida de Castella i Lleó (4 empreses) i el País Basc (3 empreses).
El Perte per a la salut d'avantguarda mobilitzarà una inversió pública d'11 milions d'euros. El govern espanyol ha detallat que la convocatòria va rebre un total de 26 sol·licituds per part de 24 empreses, de les quals se n'han seleccionat 17.
Notícies recomenades
-
Vallès
Dos detinguts per tràfic de drogues a Ripollet
-
Vallès
Cronologia d'una ruptura: què passarà entre Bellaterra, Cerdanyola i Sant Cugat?
-
Vallès
Castellar activa el calendari d'ajuts: creix la bonificació per ús de la deixalleria
-
Vallès
Carrils bus dobles per accedir a Barcelona des del Vallès?
-
Vallès
Desarticulat un grup especialitzat en robatoris a establiments al Vallès Occidental
-
Vallès
Les línies vermelles en el debat encès sobre Bellaterra: "Ens és igual si és amb l'EMD o sense"