ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Obituari de Sabadell del 23 de novembre de 2022
Publicat el
22 de novembre de 2022 a
les 12:26
Les restriccions per sequera a l'àmbit Ter-Llobregat, que abasteix l'àrea de Sabadell i el Vallès Occidental, entre d'altres comarques, entraran en vigor a finals de setmana, quan es publiqui la resolució corresponent al Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). Les mesures també afectaran a l'àmbit Darnius-Boadella.
El Govern ha reunit la Comissió Interdepartamental de Sequera aquest dimarts al matí amb el president Pere Aragonès al capdavant, on s’ha informat que aquests dos àmbits entraran en alerta per sequera al llarg de la setmana.
D’aquesta forma, es passarà de 9 a 13 unitats en aquest escenari (el Ter-Llobregat n’aplega tres), amb un total de 514 municipis en alerta per sequera pertanyents a 27 comarques. Són 6,7 milions d’habitants. Les restriccions són d’ús agrícola, industrial i recreatiu, però no hi ha afectació a l’aigua de boca.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/21/alerta-sequera-catalunya-sabadell-restriccions/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Vallès El Castellet, carpeta oberta i en espera de la Generalitat
-
Vallès
El Vallès Occidental es manté com a zona de mercat residencial tens
-
Vallès
Polinyà viurà la semifinal del 'Grand Prix' en gran
-
Vallès
Investiguen un tiroteig en ple carrer a Badia
-
Vallès
El Mercat Municipal de Castellar busca nous comerços