ARA A PORTADA
Les restriccions per sequera entraran en vigor a finals de setmana
- Obituari de Sabadell del 23 de novembre de 2022
Publicat el
22 de novembre de 2022 a
les 12:26
Les restriccions per sequera a l'àmbit Ter-Llobregat, que abasteix l'àrea de Sabadell i el Vallès Occidental, entre d'altres comarques, entraran en vigor a finals de setmana, quan es publiqui la resolució corresponent al Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). Les mesures també afectaran a l'àmbit Darnius-Boadella.
El Govern ha reunit la Comissió Interdepartamental de Sequera aquest dimarts al matí amb el president Pere Aragonès al capdavant, on s’ha informat que aquests dos àmbits entraran en alerta per sequera al llarg de la setmana.
D’aquesta forma, es passarà de 9 a 13 unitats en aquest escenari (el Ter-Llobregat n’aplega tres), amb un total de 514 municipis en alerta per sequera pertanyents a 27 comarques. Són 6,7 milions d’habitants. Les restriccions són d’ús agrícola, industrial i recreatiu, però no hi ha afectació a l’aigua de boca.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/21/alerta-sequera-catalunya-sabadell-restriccions/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Vallès
Enxampats tres lladres amb rellotges, joies i diners sostrets de cases
-
Vallès
Paralitzat el rodatge d'una pel·lícula de Russell Crowe per la pesta porcina africana
-
Vallès
La 'vetllada' que situa Badia com a capital de la boxa
-
Vallès
Badia reclama la residència de gent gran amb un acte reivindicatiu
-
Vallès
Ser universitari per un dia i amb només 12 anys: "D'aquí a un temps tornaré per fer Medicina!"