Giménez és alcalde de Castellar del Vallès des de l'any 2007, quan es va presentar com a alcaldable del PSC, i podria acumular cinc mandats consecutius en cas de ser novament escollit. “He demostrar que, si hi vaig, hi vaig. Em sento amb força, energia, il·lusió i ganes”, va expressar amb vehemència. Des del 2015, a més, és president del Consell Comarcal del Vallès Occidental. "No ambiciono anar a la Generalitat ni a cap lloc que no sigui aquí al poble”, va concloure en el seu discurs.Em presentaré a les properes eleccions municipals.
Ja sabeu que si em comprometo a una cosa em comprometo a fons. Em sento amb força, amb energia, amb il.lusió, amb ganes. No vull anar a cap lloc que no sigui aquí a Castellar, al vostre costat, fent poble. pic.twitter.com/o0g1YoozPn — Ignasi Giménez Renom (@ignasicastellar) November 27, 2022
ARA A PORTADA
- Alba Torras, nova secretària nacional de Feminismes del Jovent Republicà
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 12:33
Actualitzat el
29 de novembre de 2022 a les
13:12
"Alguns especulen que el senyor alcalde potser no es tornarà a presentar a les eleccions. Aquest acte també és per desmentir això: em presentaré a les futures eleccions”. Així de contundent es va mostrar el passat cap de setmana l'alcalde de Castellar del Vallès, Ignasi Giménez, que confirmava així que optarà a la reelecció en els comicis previstos el proper mes de maig com a alcaldable de Som de Castellar - PSC.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Nil i Júlia, els noms més posats al Vallès Occidental
-
Vallès
FOTOS | Una intensa fumera en un garatge de Barberà del Vallès activa un ampli dispositiu dels Bombers
-
Vallès Una treballadora de la llar, detinguda per robar joies i diners en domicilis de Sant Cugat
-
Vallès
Usuaris i entitats sobre la carretera entre Castellar i Terrassa: "Hi ha molt marge de millora"
-
Vallès
La Ludwig Band, Els Catarres i Ginestà encapçalen la Festa Major de Castellar del Vallès
-
Vallès
Cinc detinguts a diversos municipis del Vallès per una estafa de més de 130.000 euros