ARA A PORTADA
-
El nivell de formació dels joves de Sabadell: quan es despengen dels estudis? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
La carta de Marta Farrés amb els desitjos per al 2026: "Serà un any fructífer per a Sabadell" Redacció
-
Més de 300 establiments no compleixen amb la normativa de l'ús del català a Sabadell: "Contribueix a arraconar la llengua" Jan Cañadell Puigmartí
-
"No podia vestir-se i feia un somriure torçat": la història del Marc, de 14 anys, i com la rapidesa va salvar-lo de l'ictus Sergi Gonzàlez Reginaldo
Territori destina 4 milions d'euros a millorar la seguretat de la B-124 entre Castellar i Sant Llorenç
Es volen fer millores per guanyar seguretat i comoditat en la conducció en un tram de 12 quilòmetres
- Trànsit avança els tràmits per poder reduir la velocitat de la C-58 a 60 km/h
Publicat el 28 de juliol de 2023 a les 11:25
Actualitzat el 31 de juliol de 2023 a les 10:37
El Departament de Territori destinarà uns 4 milions d'euros per millorar la seguretat i la comoditat en la conducció en un tram de 12 quilòmetres de la B-124 entre Castellar del Vallès i Sant Llorenç Savall.
Ara s'ha tret a licitació la redacció del projecte, dotada amb 262.000 euros de pressupost i un termini d'execució de 10 mesos. Les obres com a tal, per tant, no es licitaran almenys fins a mitjans de l'any que ve, de manera que no començaran abans de finals del 2024 o principis del 2025.
Les obres permetran renovar el ferm de tot el tram d'actuació, es faran cunetes transitables per a donar sobreample a la carretera i es milloraran els dos encreuaments amb la B-1249 i dels accessos a urbanitzacions existents.
També es preveu pacificar la travessera de Castellar del Vallès, millorar la visibilitat en els revolts, adequar les parades d'autobús -amb la construcció de plataformes independents-, i adequar la senyalització i instal·lació de noves barreres de seguretat.
Notícies recomenades
-
Vallès
Una visita a Montserrat sense sortir del Vallès
-
Vallès
La música dels cent anys de Disney aterra a Cerdanyola
-
Vallès
Santa Perpètua, l'únic municipi vallesà beneficiat pel pla de barris: quines ciutats se'n beneficiaran?
-
Vallès
Impactant accident al revolt entre Castellar i Sabadell, amb un vehicle bolcat
-
Vallès
Intercepten 5.000 paquets de tabac de contraban en un control de trànsit
-
Vallès
Desbloquejat el projecte del complex esportiu amb piscines de Palau-solità