ARA A PORTADA
La transformació de l'entorn de la Mola s'allargarà almenys dos anys
Un dels canvis serà la gestió del restaurant, on aquest dimecres hi ha prevista una concentració

- Els palistes del Club Natació Sabadell brillen amb força al torneig de Bàscara
Publicat el 13 de desembre de 2023 a les 09:58
Actualitzat el 13 de desembre de 2023 a les 11:59
A poc a poc es van coneixent nous detalls sobre els plans de la Diputació de Barcelona -encarregada de la prestació- a l'espai de restauració de la Mola. L'equipament tancarà el pròxim 22 de gener, després que l'ens no hagi renovat la concessió, que des de fa gairebé sis dècades es troba en mans de la família Gimferrer.
La decisió s'emmarca en un conjunt d'accions previstes per la Diputació al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac , que espera experimentar a partir de l'any que ve una transformació en diferents àmbits. Un d'ells, el servei de restauració. Però no serà l'únic.
De fet, fonts de l'organisme situen al llarg del 2024 i el 2025 el desplegament de serveis d'informació i difusió del patrimoni natural i cultural, així com les visites guiades. Uns terminis que situen el tancament del restaurant, almenys, al llarg de tot aquest període de canvis. “A mesura que vagin avançant les actuacions de condicionament i millora del recinte es podran posar en marxa diferents serveis", detallen les citades veus.
Notícies recomenades
-
Vallès Quants vallesans han deixat de fumar en l'últim any?
-
Vallès VÍDEO | Tallen un carril a la C-58 per l'aparatós incendi d'un camió
-
Vallès Caos a la xarxa viària vallesana per diverses incidències aquest dimecres
-
Vallès Més d'un centenar de pisos socials nous per a gent jove a Sant Cugat
-
Vallès Detinguts dos lladres per assaltar un pis a Sant Cugat
-
Vallès La CCQC reclama modificar el Pla de Mobilitat del Vallès per prioritzar actuacions pro transport públic