La clàssica Fira de Santa Llúcia va aplegar infants i famílies, amb un espectacle de Cía Malaboig que va despertar tots els veïns i visitants amb el seu espectacle infantil itinerant de Nadal. La xocolata calenta, els xurros, la ratafia i les castanyes torrades van ajudar a passar el fred d’un matí en què Sant Llorenç va tornar a respirar Nadal.View this post on Instagram
ARA A PORTADA
Més d'una vintena de parades a la fira nadalenca de Sant Llorenç
L'ambient familiar es va apoderar de l'avinguda principal del poble vallesà
- Més d'una vintena de parades a la fira nadalenca de Sant Llorenç
Publicat el 18 de desembre de 2023 a les 10:38
L'esperit nadalenc va arribant a poc a poc a tots els racons de la comarca. Un any més, Sant Llorenç Savall va celebrar el passat diumenge al matí la seva tradicional Fira de Nadal, marcada pel bon clima i un ambient familiar al petit poble vallesà.
Més de 25 parades es van ubicar a l’avinguda de Catalunya, al centre del municipi, mostrant la força del teixit associatiu i les entitats locals, amb menció especial per als artesans. Els visitants van poder gaudir de l’oferta de menjar i decoració nadalenca, els obsequis del tió i els detalls de l’amic invisible.
Notícies recomenades
-
Vallès
Circular amb cotxe per les autopistes de peatge serà més car el 2026
-
Vallès
"Em van dir que els meus dibuixos no tenien valor; amb 25 anys he publicat un llibre il·lustrat"
-
Vallès
Cinc plans de Nadal per fer aquest cap de setmana al Vallès
-
Vallès
L'últim 'truc' inèdit d'El Mago Pop: reviure un clàssic català
-
Vallès
Troben dos senglars morts entre Sabadell i Castellar
-
Vallès
Roben quaranta pernils i altres embotits d'una parada del Mercat Municipal de Badia