ARA A PORTADA
Detingut un fugitiu acusat de cremar viva la seva parella davant dels seus fills
L'home feia servir una filiació falsa per evitar ser arrestat
- Alerta per estafa: quatre missatges per robar-te les dades bancàries
Publicat el
05 de febrer de 2024 a
les 11:03
La Policia Nacional ha detingut a Terrassa un home de 49 anys que va matar presumptament la seva parella cremant-la viva davant dels seus fills menors al seu país d'origen. Els agents van tenir coneixement del fugitiu, un ciutadà estranger, en el marc d'investigacions per detectar possibles persones que estan patint processos de radicalització gihadista. En iniciar les tasques de localització, els agents van trobar que l'home estava amagat a Terrassa. L'home va matar la dona el 2017 al seu país d'origen, quan li va tirar dissolvent i la va cremar viva al domicili familiar. Després va arribar a Espanya en pastera.
Segons ha informat la policia, mentre l'home cometia el crim es va posar a dinar en presència dels seus fills, de quatre i cinc anys, amb la víctima agonitzant a terra. La família del detingut va ser qui va arribar al domicili minuts després i en veure-la en estat agònic, va obligar l'home a portar-la al centre mèdic més proper. Malgrat això, els serveis sanitaris van certificar la seva mort poques hores després.
La filla de cinc anys es troba en tractament psicològic per les greus seqüeles psíquiques que li han quedat.
Notícies recomenades
-
Vallès
Exigeixen a les companyies de subministraments que millorin el servei a les urbanitzacions de Castellar
-
Vallès
L’Ajuntament de Sant Cugat dona suport a l’escola Pins del Vallès arran d'un vídeo de l'extrema dreta contra el projecte educatiu
-
Vallès
Més vigilància als carrers de Badia
-
Vallès
Denúncies per drogues, conduir sense carnet i altres delictes en controls a Barberà
-
Vallès
Alex Rodés, l'artista de tretze anys que somia a ballar a la Royal Ballet de Londres
-
Vallès
La UAB, la primera universitat catalana amb un mercat de pagès setmanal: "Carbassó no, que no és època!"