ARA A PORTADA
El grup Europastry inverteix 6,5 milions d'euros per construir un centre d'innovació a Barberà del Vallès
La planta compta amb una superfície total de 2.500 metres quadrats

- El grup Europastry inverteix 6,5 milions d'euros per construir un centre d'innovació a Barberà del Vallès
Publicat el 08 de maig de 2024 a les 10:37
El grup català Europastry ha invertit 6,5 milions d'euros per construir un centre d'innovació a Barberà del Vallès. La planta, que compta amb una superfície total de 2.500 metres quadrats, treballa amb quatre línies de producció i hi treballen 90 persones, entre professionals de recerca i desenvolupament, enginyers i flequers que dissenyen futurs productes.
Es tracta d'un edifici que la companyia de congelats flequers anomena R+D Cereal (Center for Research Europastry Advanced Lab), i és el segon a Catalunya -l'altre es va inaugurar el 2016 a Sant Joan Despí-. En total, la companyia té uns altres quatre centres a Europa i un als Estats Units.
La firma va invertir el 2023 107 milions d'euros en recerca i desenvolupament i tecnologia, cosa que va permetre llançar 480 nous productes i es van dur a terme més de 1.500 projectes de R+D en els centres Cereal.
Notícies recomenades
-
Vallès Cop al cultiu de marihuana: troben més de 3.000 plantes, dues armes de foc, munició i documentació falsa
-
Vallès Una aventura fins a Sud-àfrica per guanyar una competició de robòtica
-
Vallès Detenen una administradora de finques per apropiar-se més de 250.000 euros de diverses comunitats de veïns
-
Vallès Preocupació pel futur de les línies d'Infantil a Sant Quirze
-
Vallès L'Ajuntament de Sant Cugat demana a la Generalitat la competència per construir l'escola La Mirada
-
Vallès Del Vallès a la Xina per proclamar-se campions en un concurs internacional de bombers