ARA A PORTADA
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell Instal·lada la tanca que vol evitar l'accés a les vies del tren a Can Llong Aleix Pujadas Carreras
-
Esports Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta" Sílvia Fernández Sequero
- FOTOS | Ca n'Oriac celebra la seva Festa Major
Publicat el
08 de juny de 2024 a
les 13:10
Actualitzat el
08 de juny de 2024 a les
13:15
Dues persones van morir aquest divendres en un accident de trànsit entre quatre cotxes. Els fets van succeïr cap a dos quarts de cinc de la tarda a la carretera C-243c, a Rubí. Un dels vehicles implicats va caure per un barranc. A conseqüència del xoc, dues persones van morir i una tercera va resultar ferida menys greu, sent evacuada a l'Hospital de Martorell.
L'accident va obligar a tallar la via i hi van treballar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i sis ambulàncies del SEM. Les dues persones que van morir a l'accident de trànsit a la C-243c són un home de 26 anys, veí de Sentmenat i un altre de 62 anys, veí de Castellbisbal, segons ha informat aquest dissabte el Servei Català del Trànsit.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Mercavallès aprova definitivament la primera fase de la seva rehabilitació
-
Vallès
Barberà impulsa una taula multisectorial per reforçar la formació professional
-
Vallès Els Mossos investiguen una presumpta agressió sexual a una menor a la Festa Major de Polinyà
-
Vallès
Estabilitzat l'incendi forestal de Sentmenat
-
Vallès
Els accessos de la Mola, restringits pel perill extrem d'incendi
-
Vallès
Continuen les tasques dels Bombers per estabilitzar l’incendi de Sentmenat, encara actiu