Nascut a Sabadell, Martínez és regidor de l’Ajuntament badienc des del 2015 i un any després va passar a ser el primer secretari de l’Agrupació del PSC de Badia del Vallès. El nou alcalde badienc agafa el relleu a una de les figures més longeves de la política municipal al Vallès. Menor va entrar a l'Ajuntament de Badia després de les eleccions municipals de l'any 2003, on va ser elegida regidora i es va fer càrrec de la regidoria de Cultura i Participació Ciutadana. L'any 2007 va ser nomenada tinenta d'alcalde de l'àrea d'Economia i Hisenda, Recursos Humans i Serveis Generals. El 2009 es va convertir en alcaldessa del municipi i ha estat reelegida en les eleccions municipals de 2011, 2015, 2019 i 2023.???? Avui, @JosepMtValencia ha recollit el testimoni de l’alcaldessa socialista @evamenorc per convertir-se en el nou alcalde de Badia del Vallès. ???? Moltes gràcies per tots aquests anys de treball i dedicació, Eva! ???? Molta sort i encerts, Josep!#PSC/❤️ pic.twitter.com/xuWmOXkZjW
— Socialistes PSC/❤ (@socialistes_cat) June 29, 2024
ARA A PORTADA
Relleu a l'alcaldia de Badia del Vallès 15 anys després
Vallès
Josep Martínez va recollir el testimoni d'Eva Menor
- Relleu a l'alcaldia de Badia del Vallès 15 anys després
Publicat el
01 de juliol de 2024 a
les 11:36
Era una qüestió de protocol, però ja és un fet. Eva Menor, que ha estat alcaldessa de Badia del Vallès durant els últims quinze anys, va deixar oficialment el càrrec la setmana passada en un acte a l'Ajuntament del municipi. La política socialista, nascuda a Madrid, comença ara una nova etapa al Parlament de Catalunya. “Soc una persona enamorada de Badia, de la seva gent i del seu potencial. Amb Badia al cap i al cor, assumeixo la nova responsabilitat”, va dir en anunciar la notícia.
Josep Martínez, que fins ara era segon tinent d'alcaldessa, va recollir el testimoni dissabte. “Afronto el repte amb moltes ganes”, va assegurar ell mateix, prometent responsabilitat, esforç i dedicació. Menor havia escenificat la renúncia en un ple extraordinari i urgent que va tenir lloc el passat dimecres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina
-
Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Vallès
Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF
-
Vallès
L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra?
-
Vallès El Castellet, carpeta oberta i en espera de la Generalitat
-
Vallès
El Vallès Occidental es manté com a zona de mercat residencial tens