ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
S'entrega a Còrdova l'home que va colpejar amb una ampolla el propietari d'un bar, que va acabar morint
Vallès
Els fets van passar a finals de juliol
- El parc del Nord obre a la ciutadania
Publicat el
08 de novembre de 2024 a
les 10:30
Actualitzat el
08 de novembre de 2024 a les
10:35
La coordinació policial entre els Mossos i la Policia Nacional ha permès detenir a Còrdova un home de 27 anys per agredir amb una ampolla al cap el propietari d'un bar a Montcada i Reixac el 28 juliol. A conseqüència de l'agressió la víctima va ingressar a l'hospital, on dies després va morir.
La Unitat d'Investigació de la comissaria de Cerdanyola del Vallès es va fer càrrec del cas i va identificar el presumpte agressor, que havia fugit a Andalusia. Els investigadors de la policia catalana van ubicar l'home a Còrdova i la Policia Nacional el va localitzar. L'autor dels fets va saber que l'havien localitzat i es va entregar en una comissària de la policia espanyola el 21 d'octubre, on va quedar detingut.
Els Mossos van detenir el 22 d'agost una altra persona que estava present en el moment de l'agressió, tot i que no era l'autor material d'aquesta.
La víctima, de 70 anys, era molt coneguda la zona pel seu negoci i també pel vincle amb l’activitat esportiva del barri de Can Sant Joan.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la calamarsada d'aquest dijous
-
Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Vallès
Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF
-
Vallès
L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra?
-
Vallès El Castellet, carpeta oberta i en espera de la Generalitat
-
Vallès
El Vallès Occidental es manté com a zona de mercat residencial tens