ARA A PORTADA
-
Sabadell Els veïns del bloc on va caure un sostre a Sabadell no podran tornar a casa "fins d'aquí a molts mesos" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell FOTOS | Evacuen diversos veïns per la caiguda d'un sostre en un domicili de Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Els Mossos, en alerta per si hi ha aldarulls a Sabadell: "Reduirem qualsevol brot de violència" Albert Acín Serra
-
Sabadell El comerç de Sabadell, entre el neguit i la prudència: "Qui et diu que no vindran aquí" Pol Gil Ticó
-
Sabadell Tallers, contes i jocs apleguen més de 1.600 persones a la Festa BBVA de la Tardor a Sabadell J. C. P.
Adif adjudica les obres per evitar haver de creuar les vies a nivell a Montcada-Ripollet
Vallès
Es construirà un pas inferior amb escales i ascensors, que connectarà les andanes, però també els carrers adjacents fora del recinte ferroviari
- El CE Sabadell, amb l'opció de refermar el lideratge a Alzira
Publicat el
26 de novembre de 2024 a
les 16:22
Adif ha adjudicat les obres de reforma de l’estació de Montcada-Ripollet, a Montcada i Reixac, que inclouen una millora de l’accessibilitat per evitar haver de creuar les vies a nivell. L’actuació té un pressupost de 4,3 milions d’euros i s’emmarca en les obres de millora de l’R3 entre Montcada i Vic.
En concret, a Montcada-Ripollet es construirà un pas inferior amb escales i ascensors, que connectarà les andanes, però també els carrers adjacents fora del recinte ferroviari. També es preveu la construcció d’un nou mòdul annexe per canalitzar l’entrada i sortida de viatgers, mentre s’extendran les andanes perquè s’hi puguin aturar trens més llargs.
Adif recorda que està avançant en la renovació de l’R3, amb la redacció del projecte per duplicar i integrar la línia al seu pas per Mollet del Vallès, on es preveu una nova estació i la millora de la permeabilitat de la via.
Les obres de l’R3 a Montcada se sumen a les d’integració de l’R2, amb una inversió de 540 milions d’euros.
https://www.diaridesabadell.com/2024/01/24/obres-montcada-soterrament-renfe-rodalies-r2/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Camí del milió d'habitants: quins reptes implica el creixement demogràfic al Vallès Occidental?
-
Vallès
Més queixes pel desplegament dels autobusos: Palau-solità reclama millores urgents en l'e9
-
Vallès
Com serà el nou Consultori Local de Sant Llorenç Savall?
-
Vallès
VÍDEO | Denunciat un conductor de patinet per circular per la C-58 en sentit contrari
-
Vallès
Badia suma un nou aparcament provisional amb una quarantena de places
-
Vallès L'Ajuntament de Sant Cugat afirma que ha reduït "a zero" el frau en els nous empadronaments