ARA A PORTADA
Trobada Farrés-Martínez per abordar la col·laboració entre Sabadell i Badia
Vallès
L'encontre ha tingut lloc a l'Ajuntament badienc
- Trobada Farrés-Martínez per abordar la col·laboració entre Sabadell i Badia
Publicat el
24 de gener de 2025 a
les 17:00
Actualitzat el
24 de gener de 2025 a les
17:01
L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha visitat aquest divendres el seu homòleg a l'Ajuntament de Badia, Josep Martínez, en una trobada per a fomentar vies de col·laboració conjuntes per impulsar el progrés d'ambdues ciutats veïnes.
Les màximes autoritats polítiques han celebrat una reunió a l'Ajuntament badienc, on l'alcaldessa de la capital vallesana ha signat el llibre d'honor del municipi. Martínez ha destacat la importància de l'encontre. “La coordinació de Badia amb els municipis que l'envolten és essencial i, per tant, aquesta visita té un doble objectiu: fomentar la col·laboració entre les institucions i establir objectius comuns i vies d'acció conjunta per negociar amb les administracions supramunicipals”.
Farrés ja valorat que “aquesta trobada forma part de la col·laboració entre dos municipis veïns que compartim objectius de comarca i la visita al nou alcalde és per donar continuïtat a la bona entesa que hem tingut sempre amb Badia”.
Josep Martínez ha compartit els grans projectes de ciutat a Badia, com la retirada de l'amiant o els canvis en el parc d'habitatges, en un any clau marcat pel 50è aniversari. Per la seva part, Farrés ha presentat també alguns dels projectes que impactaran sobre els municipis de l'entorn com el Centre de Cultura, el Hub Aeronàutic, l'activació del polígon de Sant Pau de Riu-sec o la rehabilitació d'edificis patrimonials.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la calamarsada d'aquest dijous
-
Vallès
Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina
-
Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Vallès
Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF
-
Vallès
L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra?
-
Vallès El Castellet, carpeta oberta i en espera de la Generalitat