Retards de gairebé mitja hora a l'R4 per una avaria

Vallès

Tècnics d'Adif treballen per resoldre la incidència

Publicat el 04 de febrer de 2025 a les 09:12
La línia R4 de Rodalies acumula retards que poden arribar als 25 minuts per una avaria a les instal·lacions a l'estació de Castellbisbal, segons ha informat Renfe. Tècnics d'Adif treballen per resoldre la incidència.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google