Com es veu en les imatges enregistrades, el de la dreta és avançat de manera simultània per dos tràilers de grans dimensions que circulen pel carril del mig i el de l'esquerra alhora, impossibilitant l'avançament a la resta de turismes. Una conducta que no està permesa a les carreteres per part d'aquest tipus de vehicles i que provoquen retencions i augmenten el risc d'accident.View this post on Instagram
ARA A PORTADA
-
-
És viable un front independentista de Sabadell per a les eleccions municipals del 2027? Albert Acín Serra
-
La processionària del pi, un perill silenciós: "Als gossos els pot provocar un xoc anafilàctic mortal" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les reines dels ous i les patates cuinades a foc lent: "Fem truites fins i tot de croissant i xocolata" Marc Béjar Permanyer
-
VÍDEO | Cursa de camions a l'autopista: tres tràilers en paral·lel a l'AP-7
La infracció ha estat denunciada a través de les xarxes socials
- Ven'nus culmina amb la cançó 'Les vides' una etapa "acústica"
Publicat el
19 de març de 2025 a
les 15:49
Les carreteres que connecten la comarca i el conjunt del país són sovint escenari d'infraccions i irregularitats en la circulació per part de diversos conductors. Una d'aquestes escenes ha tingut lloc aquesta setmana a l'AP-7, a l'altura de Rubí.
La situació ha estat denunciada a través de les xarxes socials, amb un vídeo que ha tingut una gran repercussió en poques hores. La publicació del compte 'Circuliperladreta' mostra la imprudència i temeritat de tres camions que circulen en paral·lel per l'autopista, ocupant els tres carrils de la via.
Notícies recomenades
-
Vallès
Els militars de l'UME abandonen el dispositiu de la pesta porcina africana
-
Vallès
Deu setmanes convivint amb la pesta porcina, més de cent senglars morts i un ball de restriccions: "Vivim amb incertesa"
-
Vallès
Queixes per les "deficiències" al camp de futbol municipal
-
Vallès
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres
-
Vallès
Badia comença el procés per construir l'anhelada residència de gent gran
-
Vallès
Radiografia de la criminalitat a Sant Cugat: com evolucionen les dades?