ARA A PORTADA
Endesa invertirà més d'un milió i mig per a la preservació dels boscos del Vallès
La companyia incrementa un 35% la inversió aquest 2025 a la comarca
- Sabadell limita a set anys la permanència en un habitatge d'emergència social
Publicat el
25 de març de 2025 a
les 16:05
Desplegament per a la preservació dels nostres espais naturals. Helicòpters, drons, càmeres termogràfiques, dispositius tecnològics d’I+D, i brigades de tala i esporga amb exoesquelets. Són algunes de les mesures que formen part de les eines que Endesa utilitza cada any per a garantir la protecció del medi natural i salvaguardar els boscos de Catalunya.
Enguany, la companyia invertirà al Vallès Occidental 1,6 milions d’euros per a vetllar per les seves infraestructures elèctriques ubicades en entorns forestals. La xifra suposa un increment del 35% respecte a la inversió que va fer l'any passat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Vigilància nocturna amb drons i monitoratge de la fauna salvatge per acabar amb la pesta porcina
-
Vallès
Crida al civisme en els jocs d'aigua: un bacteri d’origen fecal obliga a tancar el del parc de Cordelles
-
Vallès
Substitueixen els contenidors d'escombraries a les Arenes després de detectar abocaments impropis
-
Vallès
Comença el període de pagament voluntari del rebut comarcal de tractament de residus
-
Vallès
El blindatge de Sentmenat per frenar l'incivisme als carrers
-
Vallès
José Moreno, una autoritat en la visibilització de la discapacitat