ARA A PORTADA

- Obituaris de Sabadell del 31 de març de 2025
Publicat el 31 de març de 2025 a les 09:15
Actualitzat el 31 de març de 2025 a les 12:45
Dues incidències al sistema d'electrificació afecten la circulació de l'R4, l'R8 i l'R2 nord aquest dilluns al matí. En primer lloc, una avaria a Castellbisbal provoca retards que poden arribar als 25 minuts a l'R4, segons informen Adif i Renfe. Els trens poden romandre aturats més temps de l'habitual i augmentar el temps de recorregut en aproximar-se al tram entre Sant Sadurní d'Anoia i Molins de Rei.
A l'R4 sud es manté el servei de dos trens per hora i sentit. D'altra banda, una segona incidència també d'electrificació a Mollet Sant Fost afecta la circulació de l'R8 i l'R2 nord. A l'R8 hi ha servei alternatiu per carretera entre Castellbisbal i Mollet.
Segons Adif, tant a l'R8 com a l'R2 nord s'acumulen retards d'uns 25 minuts.
Notícies recomenades
-
Vallès El Vallès, en el podi de les comarques que sumen més nouvinguts de la resta de Catalunya
-
Vallès Retards a l'R3 i l'R4 per un robatori de cable
-
Vallès Un trajecte més ràpid fins a Barcelona per carretera
-
Vallès Detenen un home en avançat procés de radicalització terrorista
-
Vallès Un any després d'aconseguir la millor nota a la 'sele': "Ara tinc companys que no estudien i treuen millor nota que jo"
-
Vallès Consulta el calendari de Festes Majors 2025 al Vallès