Localitzada la menor de Castellar desapareguda des de diumenge a la tarda

La noia ha estat trobada en bon estat de salut

Publicat el 01 de juny de 2026 a les 17:16
Actualitzat el 05 de juny de 2026 a les 16:36

Els Mossos d'Esquadra han confirmat aquest divendres que han trobat la jove de 14 anys desapareguda des de diumenge passat a la tarda. La menor va sortir des de Castellar i, posteriorment, s'hauria traslladat fins a Sant Boi de Llobregat, on se li va perdre la pista. La noia ha tornat a casa en bon estat després de les tasques dels últims dies. L'avís havia arribat per diferents canals i grups de missatgeria alertant de la situació de la veïna castellarenca en parador desconegut. Afortunadament, ha quedat en un ensurt.

Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google