La xarxa d'autobusos interurbans de la comarca experimentarà novetats aquest mes de maig. Aquest dijous s’han presentat oficialment les millores de la línia e10, un servei clau per a persones que es desplacen diàriament entre Sentmenat, Polinyà, Santa Perpètua i Barcelona. Les novetats permetran reforçar la línia i donar resposta a l’augment de demanda dels darrers anys. L'acord ha estat presentat en un acte amb la presència del secretari de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal; l’alcaldessa Sentmenat, Montserrat Rueda; l’alcalde Polinyà, Javier Silva; i el conseller delegat de Sagalés, Ramon Sagalés.
Els canvis inclouen més expedicions de dilluns a divendres -amb més capacitat en hores punta-, nous vehicles per modernitzar el servei, servei exprés els diumenges i festius i una nova expedició nocturna vinculada als polígons industrials. Tot plegat, suposarà una reducció dels temps d’espera a les parades i un trajecte més ràpid. Les millores entraran en funcionament a partir del pròxim dilluns, 18 de maig.
L'Ajuntament de Sentmenat ha destacat que, a més, de cara a la tardor, també es preveuen noves millores a la línia Caldes–Sentmenat–Sabadell. Una altra reivindicació important per continuar avançant en la connectivitat del municipi. Des del consistori es valora molt positivament aquest pas endavant per continuar millorant la mobilitat i el transport públic.