Teresa Forcades denuncia l'empitjorament de la sanitat pública, en una xerrada al Taulí

Publicat el 27 de maig de 2015 a les 19:09
Malgrat l’hora de la convocatòria —les 3 de la tarda—no era la millor, l’Auditori de l’edifici Taulí Nou es va omplir de gom a gom de públic per assistir a la xerrada de la monja benedictina Teresa Forcades que va visitar la corporació sanitària convidada per la Plataforma Assambleària de Treballadors i Treballadores del Taulí (PATT).8.1 a 3 col La religiosa, líder del Procés Constituent i doctora en Salut Pública, va oferir una xerrada en què va analitzar el model sanitari públic de Catalunya actual i el desitjat, fent una repassada a la realitat a altres països. Per Forcades, a l’actualitat s’està avançant cap a un model sanitari que serà molt pitjor del que teníem fins ara, un sistema que segons ella era molt bo. Va fer referència a un informe de la Organització Mundial de la Salut (OMS) que l’any 2000 situava la sanitat catalana com la setena millor del món.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google