ARA A PORTADA
L'hoquei sobre patins torna a ser protagonista a Sabadell
- Retenen dos lladres quan robaven en una botiga
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
22 de setembre de 2018 a
les 15:30
Actualitzat el
21 de setembre de 2018 a les
21:05
Aquest cap de setmana es posa en marxa l'OK Lliga d'hoquei patins on el gran dominador dels últims anys ha estat el FC Barcelona. Lluny de l'elit, trobem a la nostra ciutat el Club Esportiu Hoquei Sabadell (CEHS) que comença la temporada a Segona Catalana. El sènior femení debuta aquest diumenge (11 h) contra l'Andorra i el masculí davant el Sant Feliu (12 h).
Ambdós jugaran al Pavelló Municipal d'Esports, escenari de luxe que va viure els millors moments de la història de l'hoquei sabadellenc de la mà del Centre d'Esports. D'allò fa gairebé 45 anys. De fet, el club arlequinat va desaparèixer i ara, 36 anys després, reviu gràcies a la inestimable labor de Joan Esteve, fundador del C.E.H.S. (Club Esportiu Hoquei Sabadell.
L'any passat ja va debutar a la competició (primer a la pista descoberta de Sant Oleguer i en la recta final ja al Pavelló Municipal d'Esports després de la seva remodelació), però serà aquest any quan ho faci amb més garanties. S'ha pogut confeccionar un bloc masculí d'11 jugadors amb algunes incorporacions i l'objectiu és consolidar-se per aspirar a cotes més altes en el futur. També s'ha pogut formar, amb molt d'esforç, un sènior femení completant així una estructura global de 7 equips.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Ferran Costa: "No érem els més guapos de la festa, però sempre hem tingut molt clar com volíem anar vestits"
-
Esports
Començar al bar fins a proclamar-se campió del món a Las Vegas: "Competir amb pressió em beneficia"
-
Esports
Paula Camus, reforç per a la boia de l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports
Nit històrica a la Nova Creu Alta: el CE Sabadell és nou equip de Segona Divisió
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell arriba a la Nova Creu Alta: així ha estat la rebuda de l'afició
-
Esports
Així hem viscut l'ascens a Segona del CE Sabadell