Acte per commemorar la Gran Guerra i el centenari de la Colla de Sabadell

Cultura i oci

Publicat el 08 de novembre de 2018 a les 18:25
Actualitzat el 08 de novembre de 2018 a les 20:13
Aquest dissabte 10 de novembre, tindrà lloc una excursió performativa a la font del Saüc, al massís de Sant Llorenç del Munt. S'inspira en el campament que la Colla de Sabadell hi va fer durant una setmana al juliol de 1919 i que s'ha considerat com la primera acció col·lectiva del grup. I s'emmarca també en l'exposició "1918: Guerra, tradició i futur" que es podrà veure a l'Acadèmia de Belles Arts de Sabadell i que s'inaugura aquest divendres. Més de quaranta persones ja s'han inscrit per participar en l'excursió. En aquesta ocasió, Guillem S. Arquer, artista resident a l'Estruch, proposa una acció basada en el mite de Sísif, que el públic excursionista viurà juntament amb una experiència de gastronomia històrica de la de Biscuits Bcn. Arquer va néixer a Barcelona, però ha crescut a Sant Fost de Campsentelles. Després de cursar durant un any Enginyeria de Disseny Industrial, es matriculà a Belles Arts de la UB i es graduà el 2017. Actualment compagina el projecte presentat per desenvolupar a NauEstruch amb el projecte de publicació Terra incògnita, dins del marc de la Convocatòria Premis Art Jove Producció 2017 de la Generalitat de Catalunya.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google