ARA A PORTADA
Els millors resultats de la història de FGC: 64 milions de viatges a la línia del Vallès
Les noves estacions del perllongament del ferrocarril impulsen el seu creixement

- El temps: Divendres obre les portes a un cap de setmana menys fred
Publicat el 09 de gener de 2019 a les 19:35
Actualitzat el 09 de gener de 2019 a les 22:33
L’any 2018 ha estat històric per a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) pel que fa a les dades de viatges a les seves línies de tren. Concretament a les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) Ferrocarrils ha tancat l’any amb 87,15 milions de validacions, el qual suposa un increment del 3,3% respecte l’any 2017.
La línia Barcelona-Vallès supera els 64 milions de viatges, un 3,3% més que l’any passat. Els perllongaments de Terrassa, l’any 2015, i de Sabadell, l’any 2017, han suposat un increment important del passatge a les línies S1 i S2. A més, han estat un element de millora de la mobilitat interna dels municipis que ha aportat més viatgers a les línies.
D’altra banda, l’Índex de Control de Qualitat (ICQ) que mesura objectivament el servei realitzat i quantifica la desviació a partir de les incidències i viatgers afectats respecte el servei teòric, també ha augmentat respecte l’any 2017. A la línea Barcelona-Vallès el ICQ es situava al 2017 en un 98,39% i l’últim any va aumentar fins el 98,62%.
Notícies recomenades
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges
-
Sabadell La gelateria sobre rodes que s'ha comprat una casa a Sabadell
-
Sabadell Queixes de veïns de Gràcia per una "festa urbana" a prop de la Zona Hermètica
-
Sabadell Mor Celestino Sánchez (Celes), històric líder sindicalista sabadellenc
-
Sabadell FOTOS | Can Deu celebra ballant la seva festa major