ARA A PORTADA
-
La Nit del Teixit Empresarial reconeix l’excel·lència, la innovació i el compromís del teixit productiu de Sabadell Manel Camps
-
-
La Bassa ja té data d'obertura: preus, horaris i calendari de les piscines municipals de Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
"Més del 90% dels grups del Vallès sortiran amb ràtios de 20 alumnes o menys" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Els millors resultats de la història de FGC: 64 milions de viatges a la línia del Vallès
Les noves estacions del perllongament del ferrocarril impulsen el seu creixement
- El temps: Divendres obre les portes a un cap de setmana menys fred
Publicat el
09 de gener de 2019 a
les 19:35
Actualitzat el
09 de gener de 2019 a les
22:33
L’any 2018 ha estat històric per a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) pel que fa a les dades de viatges a les seves línies de tren. Concretament a les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) Ferrocarrils ha tancat l’any amb 87,15 milions de validacions, el qual suposa un increment del 3,3% respecte l’any 2017.
La línia Barcelona-Vallès supera els 64 milions de viatges, un 3,3% més que l’any passat. Els perllongaments de Terrassa, l’any 2015, i de Sabadell, l’any 2017, han suposat un increment important del passatge a les línies S1 i S2. A més, han estat un element de millora de la mobilitat interna dels municipis que ha aportat més viatgers a les línies.
D’altra banda, l’Índex de Control de Qualitat (ICQ) que mesura objectivament el servei realitzat i quantifica la desviació a partir de les incidències i viatgers afectats respecte el servei teòric, també ha augmentat respecte l’any 2017. A la línea Barcelona-Vallès el ICQ es situava al 2017 en un 98,39% i l’últim any va aumentar fins el 98,62%.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els alumnes de l'Institut Ca n'Oriac impulsen una cooperativa per donar suport a la justícia social
-
Sabadell
Els docents decideixen entre llums i ombres: què planteja el preacord i com ho veu la comunitat educativa?
-
Sabadell
Josep Manuel Suàrez (Atendis): “Treballar amb persones amb discapacitat és molt enriquidor”
-
Sabadell
Avís per pluja intensa aquest dijous a la nit a Sabadell: consulta la previsió
-
Sabadell
La Fundació Barnola-Vallribera bat rècords i supera els 240.000 euros en ajuts a 38 projectes socials de Sabadell
-
Sabadell
Quan arribaran els aires condicionats que es van prometre a les bressol municipals de Sabadell?