ARA A PORTADA
'Camellia' segueix aquest divendres el cicle de teatre de La Quartera
- El temps: divendres assolellat sense núvols
Publicat el 24 d’abril de 2019 a les 16:39
Actualitzat el 24 d’abril de 2019 a les 22:27
El cicle de teatre de La Quartera seguirà aquest divendres amb l'obra 'Camellia'. L'espectacle arriba de la mà de la companyia Dell'Anima i es basa en el text de Mercè Rodoreda 'Viatges i Flors'.
'Flors de Debò' és un conjunt de microrelats que parla de diverses dones, les seves virtuts i mancances, a partir de diverses flors, i que s'integra dins del llibre 'Viatges i Flors'. En el text Rodoreda s'inventa unes flors que lluiten, viuen, sedueixen i canten, tot mostrant del que són capaces. L'espectacle, agafa alguns d'aquests textos i els acompanya amb música barroca per a dos violins, mentre una veu explica la seva singular vida.
La idea original és de Mireia Vila, qui també dirigeix l'espectacle, acompanyada per Olga Truman a la direcció musical. Les dues són precisament els violins que acompanyaran a l'actriu Marta Codina.
Segons Mireia Vila, es tracte d’un espectacle amb la música, la dansa i el text com a punts principals amb peces de “molta sensibilitat”.
https://www.youtube.com/watch?v=bxRLrB_5YnE
L'espectacle es veurà en una única funció el divendres 26 d'abril a les 21 h a La Quartera (compte Jofre, 30).
Després de 'Camellia' encara faltarà 'Va de Brossa' de La Marciana Companyia. Un espectacle poètico-musical per al públic familiar.
https://www.diaridesabadell.com/2018/10/25/amb-un-to-molt-feminista/
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Fèlix Colomer i Mireia Vilapuig, candidats a la preselecció dels Premis Gaudí
-
Cultura i oci
El festival elPetit celebra la 21a edició amb 15 espectacles i més de 97 funcions
-
Cultura i oci
Festa del cine a Sabadell: preus, pel·lícules, horaris...
-
Cultura i oci
Francesc-Marc Álvaro alerta del "buidatge democràtic" en la presentació del seu nou llibre a Sabadell
-
Cultura i oci
Sergio Dalma actuarà al Palau Sant Jordi de Barcelona el 30 de gener del 2027 en el marc de la seva nova gira
-
Cultura i oci
L'Estruch torna a tenir carpa de circ després de mig milió d'euros d'inversió