ARA A PORTADA
'Amore et bellum', el nou tema del raper sabadellenc Elgio

- El temps: dilluns ennuvolat
Publicat el 26 d’abril de 2019 a les 13:38
Actualitzat el 26 d’abril de 2019 a les 15:16
"Tiro a la basura el bloqueo, / hoy me lo creo. / Acostumbrándome al pie del que cojeo". Així comença Amore et bellum, el nou tema del raper sabadellenc Elgio. Alex Nicolaev torna a l'escena amb una cançó de la qual afirma sentir-se especialment orgullós. "Fa uns mesos em vaig proposar començar a produïr-me els meus temes, i el resultat és Amore et bellum", explica el jove cantant, que apareix al videoclip acompanyat per DJ Natura i Las niñas perdidas.
Elgio es conegut fora dels circuits del rap per haver estat condemnat -juntament amb altres membres del col·lectiu La Insurgencia- per enaltiment del terrorisme després d’unes cançons que parlaven de desnonaments, especulació i violència policial. Finalment va evitar entrar a presó, després que l'Audiència Nacional li rebaixés la condemna a sis mesos i un dia.
"Això és només el començament: ja tinc més treballs en marxa, més confiança en mi mateix i més ganes de mostrar-li al món tot allò que sento", conclou Elgio.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Ricard Ustrell recull a Tarragona el Premi Nacional de Comunicació Radiofònica
-
Cultura i oci El concurs Mirna Lacambra reuneix al Principal el futur de l’òpera a Catalunya
-
Cultura i oci Joventut de la Faràndula tanca una temporada d’"èxit"
-
Cultura i oci FOTOS | Brodas Bros il·lumina els Jardinets
-
Cultura i oci No hi havia millor lloc on ser que al Fresc
-
Cultura i oci El dia que Carlos Gardel i Schubert s’estimen