ARA A PORTADA
Perfil violent i d’assetjador sexual: les sospites sobre Francisco O., l’investigat per l’assassinat de la sabateria Acín
Sabadell
Treballadores de l'investigat haurien sofert tocaments i proposicions de tipus sexual, segons la investigació policial
- El tour més especial
Publicat el
12 de juny de 2019 a
les 12:40
Actualitzat el
12 de juny de 2019 a les
22:17
Un home de caràcter violent i amb diversos episodis d’agressions sexuals. Aquest és el perfil de Francisco O. (68 anys, lampista i veí de Sabadell), el presumpte autor de l’assassinat d’Ana María Milan, la dependenta de la sabateria Acín assassinada el 2007. Aquest diari ha tingut accés a les diligències policials, que recull la descripció crua de persones properes a l’investigat.
Aquestes sospites sobre l’investigat han fet que els Mossos d’Esquadra treballin amb el mòbil d’un intent d’agressió sexual, que va acabar amb la mort d’Ana María Milan. La dependenta s’hauria resistit i aquest l’hauria apunyalat i després encastat una bombona de butà al cap, tal com explicava el D.S. fa uns dies.
Els Mossos d’Esquadra han identificat Francisco O. com un home violent. Segons les declaracions testificals, a què tingut accés D.S., hi ha indicis que l’investigat maltractava la seva dona –que patia una malaltia crònica– de manera física i emocional, el que fins i tot hauria afectat a la relació del pare amb les seves filles. Diversos testimonis han declarat haver vist rastres de violència en el cos de la seva dona, incapaç de denunciar pel seu estat de salut. Les filles del matrimoni fins i tot s’haurien enfrontat al pare però no el denunciaven per falta de proves, segons les declaracions testificals.
Segons la informació recollida pels Mossos, el perfil de Francisco O. és també la d’un assetjador sexual amb diversos episodis d'agressions sexuals cap a dones del seu entorn. Les diligències de la policia autonòmica apunten a un calvari de les treballadores que han passat per la casa –dones de la neteja, treballadores socials, cuidadores–, que haurien sofert tocaments i proposicions de tipus sexual per part de l’investigat. Fins i tot, l’encausat per la mort d’Ana María Milan hauria enviat missatges amb pornografia a les treballadores de la casa.
https://www.diaridesabadell.com/2019/06/11/familiars-assassinat-sabateria-acin-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns