ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell vol continuar amb la bona dinàmica al camp d'un dels grans favorits a l'ascens Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell La Plana del Pintor reclama ser un barri "de primera" durant la seva Festa Major León Guerrero
-
Esports El CN Sabadell defensa que la pròrroga de Maica Garcia per l’embaràs ja es va aplicar Redacció
-
Sabadell Prendre el vermut a l’Eix Macià: el ressorgiment d’una zona icònica de Sabadell León Guerrero
MAPA | Aquests són els punts crítics del soroll a Sabadell
Sabadell
El 26% de sabadellencs està exposat a un soroll ambiental per sobre dels màxims permesos
- Dijous més fred
Publicat el
06 de novembre de 2019 a
les 00:16
Actualitzat el
08 de novembre de 2019 a les
18:43
Un de cada quatre sabadellencs (26%) està exposat a un soroll ambiental per sobre dels màxims permesos, segons el darrer Mapa de Soroll elaborat per l'Ajuntament i la Generalitat amb el suport de la UPC. Ha estat un dels projectes que s'han debatut al ple d'aquest dimarts.
Les conclusions del Mapa de Soroll són alarmants. En els darrers temps, l'índex de persones exposades a nivells de soroll no saludables ha crescut un 7,4% en sis anys, com es pot observar si es compara amb els resultats del mateix estudi de 2013.
Els punts crítics, que es poden observar en el mapa inferior –que fa referència als registres diürns–, són aquells en què se superen els 65 decibels de soroll acumulat (nivell continu equivalent, en llenguatge tècnic). Tots ells situats en vies d'alta ocupació, com la Gran Via, la carretera de Terrassa, de Barcelona, la Rambla d'Ibèria i la Ronda Ponent. Punts en què hi ha un gran volum de vehicles de dia i també de nit.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Unes 180 persones celebren la Diada amb els Ballesteros
-
Sabadell
La Grossa de la Diada ja té guanyador: el premi extraordinari és pel 54949
-
Sabadell
ERC reivindica els valors republicans en la Diada nacional de Catalunya
-
Sabadell
FOTOS | Una seixantena d'ofrenes florals al parc de Catalunya per la Diada
-
Sabadell
Sabadell manté viva la memòria de Salvador Allende 53 anys després del cop d’estat a Xile
-
Sabadell
Sabadell commemora els 50 anys de la recuperació de la Diada: "Hi havia un silenci imposat"