ARA A PORTADA
Andi clou la celebració dels seus 25 anys amb un concert

- Dimarts de bones temperatures
Publicat el 24 de novembre de 2019 a les 22:33
Actualitzat el 25 de novembre de 2019 a les 14:06
L’entitat Andi Sabadell ha conclòs l’aniversari dels seus 25 anys amb un concert a l’Espai Cultura de la Caixa, aquest diumenge a la tarda. La cita estava emmarcada, també, en el Dia Internacional de les persones amb discapacitat, que inclou un programa d’una vintena d’activitats que es desenvoluparan entre el 22 de novembre i el 3 de desembre, batejades amb el nom de “Som Capaços!”.
El concert ha fet pujar a l’escenari diversos artistes de l’entitat, amics i col.laboradors d’Andi. Les actuacions, que han omplert la sala, han estat de Xavi Vidal & Berni Mora, Krec'n tu, Blues Captain, Els Cracs d'Andi, Batukandi, Coral del Ciervo i Els Visitants. L’entrada funcionava a través de la taquilla inversa.
Andi té com a finalitat promoure que les persones amb la síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals gaudeixin d'una vida digna i plena afavorint en tot moment la seva plena autonomia i inclusió social.
https://www.diaridesabadell.com/2019/10/29/andi-down-sabadell-25-anys-vida-independent/
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Sis mesos d'internament en règim tancat per a un dels menors involucrats en l’aldarull al sud de Sabadell
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"