ARA A PORTADA
-
Sabadell El sabadellenc Jaume Cusidó crea una app gratuïta per planificar fotografies astronòmiques i seguir el gran eclipsi del 12 d’agost León Guerrero
-
-
Sabadell Torre-romeu, un agost sense refugis climàtics: un dels barris més aïllats de Sabadell es queda sense espais per combatre la calor L.G.
-
-
Sabadell Florence Libotte: "Saber que el nostre treball pot ajudar una missió espacial europea és enormement motivador" León Guerrero
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 12:32
Actualitzat el
18 de desembre de 2019 a les
18:44
La Generalitat ha declarat un episodi per alta contaminació de partícules que no comporta restriccions a vehicles. Una intrusió de pols africana dimarts i la previsió de models de dispersió de contaminants aquest dimecres fan necessària la mesura.
Els nivells de partícules PM10 són elevats a tot Catalunya. El govern de la Generalitat recomana moderar l'activitat física a l'aire lliure, sobretot la de persones amb malalties respiratòries i cardiovasculars. També demana a la ciutadania que es desplaci a peu o amb bicicleta, utilitzar el transport públic, reduir els desplaçaments amb vehicle privat i realitzar una conducció eficient.
La mitjana diària dels nivells de PM10 durant el dimarts ha estat superior al valor recomanat en més d’una estació de mesurament a la zona de protecció especial, i la previsió a 24 hores indica que els nivells es mantindran elevats.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El sabadellenc Pol Gibert, nou vicepresident primer de l’Agència Catalana de Turisme
-
Sabadell
Casar-se convenç les parelles de Sabadell: "Tornaria a viure aquell dia cada any de la meva vida"
-
Sabadell
Qui farà d'alcalde accidental durant les vacances de Farrés?
-
Sabadell
Nou dispositiu policial a Ca n'Oriac en el marc del pla Kanpai amb tres detinguts, dues entrades i 37 identificats
-
Sabadell
Dos multireincidents amb nombrosos antecedents acaben detinguts en un control rutinari a la plaça d'Espanya
-
Sabadell Troben el jove que havia desaparegut dimecres a Sabadell