Els pressupostos de 2020 tindran el suport de PSC, Podem i Junts per Sabadell / LLUÍS FRANCO[/caption]
ARA A PORTADA
Acord per al pressupost de 2020 entre Govern i Junts per "reactivar Sabadell"
Sabadell
El Govern i Junts presenten un acord per als comptes de 2020 per "reactivar Sabadell"
- Nova nit amb afectacions als ponts de la Gran Via
Publicat el
19 de febrer de 2020 a
les 09:53
Actualitzat el
08 de maig de 2020 a les
14:43
El Govern i Junts per Sabadell han arribat a un acord pels pressupostos municipals de 2020. L'acord, que atorga una majoria als comptes per a l'executiu de Farrés, s'ha marcat com a objectiu "reactivar Sabadell" amb una sèrie de línies estratègiques: garantir l'equitat dels barris, arreglar l'espai públic, millorar la lluita contra la delinqüència i mesures per la transició energètica. "Els comptes seran equilibrats i realistes i també seran expansius en abordar les necessitats immediates", ha avançat l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés. "Són ambiciosos i terriblement realistes", ha insistit l'alcaldessa.
Els nous comptes tenen el segell de Lourdes Ciuró i de Junts per Sabadell amb un projecte de projecció de Sabadell –especialment a la Gran Via i al riu Ripoll– i un pla especial per l'ocupació. El suport de Junts per Sabadell no representa l'entrada al Govern dels post-convergents. "Només és un acord de pressupostos", ha exposat Ciuró en declaracions als mitjans. Ara bé, Toni Font i Oriol Vega –de l'entorn de Junts– s'incorporen al govern municipal a través d'aquest nou projecte de projecció, que portarà el nom d'Oficina Gran Via-Ripoll.
El que s'ha presentat avui és un acord per l'acord. Les parts no han presentat cap xifra sobre els nous comptes. L'anterior govern quadripartit va deixar l'executiu amb un pressupost final de 224 milions d'euros –i una pujada interanual del 10%–. El plantejament es fa amb la mirada posada a establir uns nous comptes per al vigent exercici. De la proposta que en surti, caldrà fer-ne traspàs al ple municipal, que haurà de ratificar-lo o no, un cop s'hagin contemplat totes les opcions i valoracions dels grups de l'oposició. El Govern tenia prorrogats els pressupostos de 2019 i tenia previst portar-ho a aprovació en la primavera d'enguany. Finalment es portarà al ple la primera setmana de març.
[caption id="attachment_129143" align="aligncenter" width="1000"]
Els pressupostos de 2020 tindran el suport de PSC, Podem i Junts per Sabadell / LLUÍS FRANCO[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Els pressupostos de 2020 tindran el suport de PSC, Podem i Junts per Sabadell / LLUÍS FRANCO[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?