ARA A PORTADA
Gràcia no se suma al comunicat de la FAVS

- Fins a tres mesos d’ajuda al pagament de lloguer, a Sant Quirze
Publicat el 12 de maig de 2020 a les 23:31
Actualitzat el 13 de maig de 2020 a les 12:45
L'Agrupació de Veïns de Gràcia, juntament amb la Comissió Veïnal, encarregada de l'organització de la Festa Major del barri, ha fet públic un comunicat en el qual manifesten el malestar per haver estat inclosos en l'anunci de la Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell (FAVS) en què una vintena de barris de la ciutat renunciaven a celebrar la seva festa major.
L'Agrupació de Veïns de Gràcia asseguren, en el mateix comunicat, que en cap moment van manifestar ser inclosos en el llistat que va fer públic la FAVS. En el mateix text de la federació es demanava a l'Ajuntament de Sabadell que les subvencions destinades a organitzar aquest esdeveniment es destinessin a la lluita contra el coronavirus.
Això no obstant, l'Agrupació de Veïns de Gràcia afirma que des de fa tres anys la festa del barri l'organitza una comissió veïnal sota l'aixopluc de l'Agrupació, i que aquest any s'havia decidit, en cas de celebrar-la, traslladar-la al tercer cap de setmana de setembre.
En el mateix comunicat, també es destaca la situació extraordinària que s'aproxima a causa de la Covid-19 i la necessitat que ciutadans i entitats prenguin totes les precaucions possibles per superar aquesta epidèmia, així com la urgència que totes les institucions hi dediquin tots els recursos materials i econòmics necessaris.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs
-
Sabadell Sabadell tanca un mes de rècord: 2,5 °C per sobre de la mitjana històrica de juny a la ciutat