ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
Bici Escapa fa oficial la seva venda al grup Quadis
Diners
L'empresa de distribució de bicicletes va facturar 15 milions d'euros el 2020, gairebé un 50% més
- Álvaro Vázquez està molt a prop i també apareix el nom de Leo Ramírez (exCornellà)
Publicat el
09 de gener de 2021 a
les 10:17
Actualitzat el
09 de gener de 2021 a les
10:24
La xarxa de concessionaris i tallers oficials catalana Quadis ha adquirit una participació majoritària en el capital de Bici Escapa. Aquesta companyia va facturar 15 milions d'euros el 2020, gairebé un 50% interanual més, i és un dels principals operadors de distribució ciclista a l'Estat. Amb aquesta operació, Quadis impulsa el seu pla estratègic d'expansió i desenvolupament i amplia la seva línia de negoci i l'aposta per la mobilitat sostenible. El D.S. va avançar els detalls de l'operació el dia 4 de gener.
La companyia té més de 80 anys d'experiència en el sector i representa 30 marques d'automoció a través d'una xarxa de tallers i concessionaris amb més de 100 punts de venda a l'Estat. "Aquesta operació incrementa la nostra oferta de mobilitat entrant en un nou mercat amb molt potencial de creixement, especialment el de les bicicletes elèctriques", ha assegurat el co-conseller delegat de Quadis, Pol Soler.
"De la mà de Quadis, a Biciescapa li espera un futur de creixement i globalització del sector de la mobilitat, l'oci i l'esport, a l'ajuntar l'experiència, el coneixement i la digitalització del sector de les quatre i de les dues rodes", ha explicat el fundador de Biciescapa, Ramon Escapa.
Durant 2020, la companyia va vendre gairebé 7.000 bicicletes, més de mil de les quals van ser elèctriques. L'empresa compta amb un punt de venda a Girona i un altre a Sabadell, amb més de 3.000 metres quadrats, el més gran d'Espanya. Així mateix, també té una plataforma de venda en línia, on ha registrat un increment del 100% des d'abril a causa de l'increment d'usuaris provocat pel confinament.
https://www.diaridesabadell.com/2021/01/04/bici-escapa-venda-grup-quadis-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes