ARA A PORTADA
La Fundació del Disseny Tèxtil nomena Juan José Pérez Villar com a president i Josep Generó com a secretari

- Els mercats municipals estrenen una plataforma de compra 'on-line'

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 07 de juny de 2021 a les 19:12
Actualitzat el 08 de juny de 2021 a les 11:55
La Fundació del Disseny Tèxtil (FUNDIT), titular de l’ESDi, ha nomenat Juan José Pérez Villar com a president en substitució de Josep Bombardó, mort el passat 3 de març a l’edat de 74 anys, i Josep Generó com a secretari del Patronat.
“Els canvis combinen l’experiència i el coneixement de la fundació, així com els reptes que ha d’afrontar els pròxims anys”, destaquen fonts coneixedores de les dues persones. Pérez Villar es va incorporar a la fundació fa més de 18 anys i amb ell l’ESDi va crear l’especialitat d’art electrònic i visual. Va dirigir Cinematiraje Riera i Filtel, empresa que després va ser absorbida per Filmax i va passar a ser vicepresident d’aquesta companyia.
Per la seva part, el sabadellenc Josep Generó és l’exdirector general de l’empresa de moda Yerse. Generó assegura que “volem continuar sent referents com a escola i universitat en disseny, sobretot de moda i tèxtil”, amb la mirada posada en la sostenibilitat, “un tema clau en la formació dels alumnes”.
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/25/inaugurada-lexposicio-la-fabrica-del-disseny-que-ret-homenatge-a-josep-bombardo/
Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades