ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
La confiança empresarial manté una evolució positiva
Les expectatives econòmiques de l'empresariat de Sabadell i dels seus municipis propers de cara a l’últim trimestre del 2021 són optimistes

- La Policia Nacional confisca marihuana per valor de 4 milions d'euros en dues plantacions
Publicat el 17 de novembre de 2021 a les 11:20
Actualitzat el 17 de novembre de 2021 a les 19:34
L’índex de confiança empresarial per al quart trimestre de 2021 en l'empresariat de Sabadell i dels seus municipis propers manté una evolució positiva, però perd força respecte als ritmes de recuperació dels trimestres anteriors. La variació trimestral baixa del 9,8% a l’1,5% i la interanual, que era del 47,3%, passa a ser ara del 27,2%, segons la darrera enquesta de Confiança i Clima Empresarial elaborada per l’Ajuntament, el Banc Sabadell, la Cambra de Comerç de Sabadell, el Centre Metal·lúrgic i el Gremi de Fabricants de Sabadell, amb la col·laboració del CIESC.
Dit això, l’informe final conclou que el clima empresarial reflecteix les dificultats del context econòmic i que la recuperació post-Covid-19 perd força. Les enquestes d’aquest informe es van realitzar entre el juliol i el setembre d’enguany. Es van recollir 300 respostes en 14 municipis de Sabadell, de la Conca de Ripoll i la Riera de Caldes.
Notícies recomenades
-
Diners Un nou programa municipal permetrà contractar 67 persones en atur
-
Diners El BBVA manté l'opa tot i les noves condicions del govern d'Espanya
-
Diners El Santander presenta una oferta per comprar el TSB, segons Reuters
-
Diners Moventis i BlaBlaCar renoven cinc anys més l'acord per les rutes entre Catalunya i França
-
Diners Alicia García, nova presidenta de la Torre Millenium
-
Diners “Els empresaris del territori han de veure la universitat com un recurs més a l’hora de treballar”