ARA A PORTADA
- La RFEF garanteix els ingressos per televisió als clubs
Publicat el
10 de març de 2022 a
les 16:51
Mango, amb seu a Palau Solità i Plegamans, va tancar el 2021 amb un benefici net de 67 milions d'euros, una xifra que suposa deixar enrere les pèrdues de 207 milions d'euros de l'exercici anterior. A més, l'empresa triplica els guanys de 21 milions d'euros de l'any 2019, abans de l'esclat de la pandèmia. La millora del benefici respon en bona part a un increment de la facturació, que el 2021 va assolir els 2.234 milions d'euros. Això representa un increment del 21,3% respecte al 2020 i s'acosta a les xifres rècord del 2019, quan les vendes van ser de 2.374 milions d'euros, segons ha informat aquest dijous el grup en un comunicat.
Un dels principals motors de creixement va ser la venda en línia, que va situar-se en els 942 milions d'euros (+23%) i ja representa un 42% dels ingressos totals.
https://www.diaridesabadell.com/2022/03/04/transaccions-empreses-sabadell-russia-suspens/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Creix la productivitat i augmenta l’ocupació
-
Diners
IDP s’adjudica la direcció d’obra de la base logística de l’exèrcit de terra a Còrdova
-
Diners
El CE Sabadell podria generar 12,7 milions anuals amb el retorn a Segona
-
Diners
El Corte Inglés arriba al seu full de ruta Residu Zero amb totes les seves botigues certificades
-
Diners
El CE Sabadell podria generar 12,7 milions anuals amb el retorn a Segona
-
Diners
El nou Esclat obrirà abans de tancar l’any