ARA A PORTADA
-
Els jutjats de Sabadell concentren la majoria de denúncies de violència masclista del Vallès: tanca el 2025 amb un 6% més de casos Marta Ordóñez
-
-
És possible que hi hagi una nova apagada elèctrica a Sabadell? Dos experts ho expliquen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Incrementen els preus dels títols d'autobús a partir de l'1 de maig: quant valdran? Jan Cañadell Puigmartí
La vallesana Mango tanca el 2021 amb un benefici de 67 milions d'euros
- La RFEF garanteix els ingressos per televisió als clubs
Publicat el
10 de març de 2022 a
les 16:51
Mango, amb seu a Palau Solità i Plegamans, va tancar el 2021 amb un benefici net de 67 milions d'euros, una xifra que suposa deixar enrere les pèrdues de 207 milions d'euros de l'exercici anterior. A més, l'empresa triplica els guanys de 21 milions d'euros de l'any 2019, abans de l'esclat de la pandèmia. La millora del benefici respon en bona part a un increment de la facturació, que el 2021 va assolir els 2.234 milions d'euros. Això representa un increment del 21,3% respecte al 2020 i s'acosta a les xifres rècord del 2019, quan les vendes van ser de 2.374 milions d'euros, segons ha informat aquest dijous el grup en un comunicat.
Un dels principals motors de creixement va ser la venda en línia, que va situar-se en els 942 milions d'euros (+23%) i ja representa un 42% dels ingressos totals.
https://www.diaridesabadell.com/2022/03/04/transaccions-empreses-sabadell-russia-suspens/
Notícies recomenades
-
Diners
Creixen les vendes a la Fira del Vehicle Ocasió Vallès: 180 operacions en 3 dies
-
Diners
Sílvia Grau (GRAU, S.A.): "Cal una aposta decidida per la indústria: és motor econòmic del país"
-
Diners
La Fira Vehicle d’Ocasió omple Sabadell de curiosos, famílies i compradors
-
Diners
Laboral Kutxa aposta per Sabadell
-
Diners
Scharlab inicia el compte enrere per a la nova planta de producció
-
Diners
Miquel Martí rep la Creu de Sant Jordi 2026