ARA A PORTADA
Un conductor de patinet elèctric begut xoca contra un cotxe a la Gran Via
L'home, que va quadruplicar la taxa d'alcoholèmia, va haver de ser traslladat al CUAP Sant Fèlix

- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 07 d’abril de 2022 a les 10:50
Actualitzat el 07 d’abril de 2022 a les 13:00
Un conductor de patinet elèctric, de 39 anys, va xocar lateralment contra un cotxe després d'avançar-lo i va caure a terra, dimarts a la tarda. Una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques i una de la Policia Municipal de Sabadell es van dirigir al lloc de l'accident, al carrer de Batllevell, en paral·lel a la Gran Via. L'home va donar positiu en alcoholèmia amb un resultat de 1,01 mg/l (la taxa màxima permesa genèrica és de 0,25 mg/l). És a dir, va multiplicar per quatre la taxa permesa.
L'home va haver de ser traslladat al CUAP Sant Fèlix. El conductor del patinet va ser denunciat administrativament per conduir amb una taxa superior a la permesa i es va immobilitzar el seu vehicle. El conductor del turisme va donar negatiu en la prova d'alcoholèmia.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/23/noticies-sabadell-ciutat/
Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades