ARA A PORTADA
Incertesa d'algunes famílies de Sabadell, encara sense plaça de P3 assignada
A dues setmanes de l'inici del curs escolar, algunes famílies de Sabadell encara no saben a quin centre hauran de portar els seus fills a cursar P3
- Incertesa d'algunes famílies de Sabadell, encara sense plaça de P3 assignada
Publicat el
23 d’agost de 2022 a
les 16:48
Actualitzat el
24 d’agost de 2022 a les
09:47
A dues setmanes de l'inici del curs escolar a algunes famílies de Sabadell els regalima suor freda. És el cas d'aquelles famílies amb infants que aquest any han de començar P3 i que encara no tenen plaça assignada a cap centre escolar. Una situació sobretot atribuïda a Can Llong, on un total de vuit famílies encara no saben a quina escola hauran de portar els seus fills o filles aquest proper 6 de setembre.
https://www.diaridesabadell.com/2022/08/22/curs-escolar-2022-2023-tota-la-informacio-vacances-inici/
Sergi Ortega, un veí de Can Llong, n'és un dels afectats: "la sensació d'incertesa és gegant, com ens pot passar això a dues setmanes de començar el curs?". L'única garantia que tenen ara mateix els pares i mares perjudicats és la de saber que els infants entraran en una escola del barri, però sense saber si serà a l'Escola Virolet, a l’escola de Can Llong o a l’Escola Mas Boadella —en el cas dels afectats com Sergi Ortega, de Can Llong—. "Les reunions prèvies al curs amb els pares ja s'han fet: s'han parlat dels horaris, del material escolar, i nosaltres no sabem res", lamenta. Les famílies afectades estan ara mateix a l'espera i es preveu que se'ls doni una resposta definitiva el divendres 2 de setembre, en plena Festa Major de Sabadell. Ortega, però, narra que la sobrecàrrega de feina dels Serveis d'Educació de Sabadell podria generar que la resposta pugui arribar la mateixa setmana d'inici de curs.
El curs escolar a Sabadell ja començarà amb un dia de retard, ja que el dilluns 5 de setembre és festiu al municipi. Les famílies sense plaça temen que l'inici de curs dels seus fills o filles s'allargui encara més; i no puguin començar amb normalitat el dimarts 6 de setembre.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu