ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Neix a Sabadell una nova escola orientada a la formació professional

- Cues als serveis d'atenció per aconseguir la T-Mobilitat: "He hagut de comprar la T-Usual"
Publicat el 13 d’abril de 2023 a les 12:58
Actualitzat el 14 d’abril de 2023 a les 09:41
Sabadell comptarà el curs vinent amb una nova escola destinada exclusivament als estudis en formació professional (FP). Es tracta d'un nou braç del Grup Ramar, que ja treballa en l'adequació d'una nau al Centre, a pocs minuts de l'escola Ramar FP al carrer de l'Escola Pia, que acollirà un nou grau mitjà d'electromecànica i que vol donar servei a joves de tot el Vallès. "Hem fet una triple aliança entre Ramar, EAATA i Moventia per oferir un valor afegit a aquesta FP tan demandada", detalla Carlos Aparicio, cotitular del grup, que afegeix que "les instal·lacions seran modernes i equipades amb tecnologia avançada per oferir una formació pràctica d'alta qualitat". Segons sosté Aparicio, l'aliança amb el Grup Moventia permetrà als estudiants treballar en una borsa de treball de la companyia de mobilitat, que opera amb més de 22 marques de cotxe actualment.
La intenció de Ramar és acollir en aquest espai noves modalitats de graus mitjans, com el tractament de vehicles híbrids, que evidencia com el sector de l'electromecànica està en constant canvi i creixement. "No podem fer pràctiques acadèmiques amb cotxes antics", conclou a tall d'exemple el cotitular del grup.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/15/escola-sol-taule-vinas-nou-edifici-ramar-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"