
ARA A PORTADA
Gabriel Rufián (ERC) insta a trencar l'hegemonia del PSC en un acte de suport a Gabriel Fernàndez
"És una gran persona que es creu molt aquesta ciutat, i la vol millorar", reivindica el diputat republicà

- L'OAR Gràcia Sabadell obrirà les fases d'ascens davant l'amfitrió Roquetas Costa Almeria

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 03 de maig de 2023 a les 13:33
Actualitzat el 03 de maig de 2023 a les 16:26
L'alcaldable d'ERC a Sabadell, Gabriel Fernàndez, ha rebut aquest dimecres el suport del seu homòleg a Santa Coloma de Gramenet, el també diputat Gabriel Rufián. Els republicans han atès la premsa a la plaça de la Creu de Barberà, on han reafirmat el seu compromís per millorar els barris del sud de la ciutat.
[caption id="attachment_259276" align="aligncenter" width="394"]
Fernàndez i Rufián, a la plaça de la Creu de Barberà / D.S.[/caption]
Gabriel Rufián assegura que Fernàndez "és una gran persona que es creu molt aquesta ciutat, i la vol millorar". I interpel·la els votants per trencar l'hegemonia socialista que durant anys ha guanyat a Sabadell i Santa Coloma. "Un partit, en aquest cas el PSOE, que governa des de fa 20, 30 o 40 anys ciutats com les nostres, és massa temps", ha dit, abans d'interpel·lar "la gent que estigui cansada i consideri que és tòxic i insà que un partit governi durant tant de temps una ciutat".
Per la seva part, Gabriel Fernàndez insisteix que "no anem als barris; vivim als barris", i assegura que proposen projectes "que impacten en la qualitat de vida de la gent, el comerç local i la dignificació dels barris del sud". L'alcaldable subratlla la importància de treballar perquè totes les zones de la ciutat tinguin les mateixes possibilitats "i que el codi postal no condicioni la vida de ningú".
Durant el matí els republicans han celebrat diverses trobades amb associacions de veïns (Eixample, Creu de Barberà i les Termes) i comerciants per conèixer les seves necessitats i explicar-los les propostes d'ERC. En aquest sentit, proposen reformar el mercat de Campoamor, transformar la plaça de Picasso en un espai més verd i enllaçar-los amb un passeig al carrer de Feijóo i a l’espai entre el CAP Sud i el mercat. El projecte està pressupostat en 17 milions d'euros, tal com van presentar la setmana passada.

Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades