De totes maneres, el sabadellenc és optimista perquè "conec molt bé el terreny. Em considero un expert de la Mola. Precisament, la idea va néixer el mes de gener després de pujar 12 vegades i acabar amb molt bones sensacions. Més que assolir-ho i que quedi registrat com un rècord, m'ho prenc com un repte personal".
ARA A PORTADA
-
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
Joan Monràs pujarà 21 vegades a la Mola per fer l'Everesting Run Challenge'
- Joan Monràs pujarà 21 vegades a la Mola per fer l'Everesting Run Challenge'
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
18 d’octubre de 2023 a
les 10:00
Actualitzat el
18 d’octubre de 2023 a les
12:30
Després de completar la mítica Ultra Trail Mont-Blanc de Chamonix, amb una meritòria 92a posició i sent el millor català classificat en la prova dels 100 quilòmetres, Joan Monràs no s'atura i aquest divendres a les 18.30 hores iniciarà una nova aventura: fer un rècord dels anomenats 'Everesting Run Challenge'.
Es tracta de completar, d'una tirada, els 8.848 metres d'altura del pic més alt del món. I això com es fa? Doncs el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Mola es converteixen en els grans protagonistes, l'escenari ideal. "L'objectiu és pujar (i baixar) 21 vegades seguides a la Mola", resumeix un motivat Joan Monràs. "A nivell de preparació -afegeix- em sento molt bé i totalment capacitat. Potser el principal enemic és l'aspecte mental perquè fer el mateix recorregut tantes vegades pot desgastar. Sobretot en la baixada, que és molt tècnica i requereix una gran concentració".
De totes maneres, el sabadellenc és optimista perquè "conec molt bé el terreny. Em considero un expert de la Mola. Precisament, la idea va néixer el mes de gener després de pujar 12 vegades i acabar amb molt bones sensacions. Més que assolir-ho i que quedi registrat com un rècord, m'ho prenc com un repte personal".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
De totes maneres, el sabadellenc és optimista perquè "conec molt bé el terreny. Em considero un expert de la Mola. Precisament, la idea va néixer el mes de gener després de pujar 12 vegades i acabar amb molt bones sensacions. Més que assolir-ho i que quedi registrat com un rècord, m'ho prenc com un repte personal".
Notícies recomenades
-
Esports
Pol Molins, or als 1.500 del Campionat Iberoamericà sub-20
-
Esports
Remuntada espectacular de Pepe Martí per a aconseguir la seva millor posició a la Fórmula E
-
Esports
Ferran Costa: "No érem els més guapos de la festa, però sempre hem tingut molt clar com volíem anar vestits"
-
Esports
Començar al bar fins a proclamar-se campió del món a Las Vegas: "Competir amb pressió em beneficia"
-
Esports
Paula Camus, reforç per a la boia de l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports
FOTOS | Bany de masses d'un CE Sabadell de Segona