ARA A PORTADA
-
Sabadell Les obres dels 108 pisos de lloguer assequible de Can Gambús avancen amb un 10% d'execució Sílvia Fernández Sequero
-
-
Sabadell La protesta contra les hores extres, als CAP: "Tenim 12 minuts per pacient i n'acabem encabint tres en aquest temps" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Tres detinguts per assaltar de nit una farmàcia de la Creu Alta i endur-se dues caixes registradores S. G. i A. A.
-
Sabadell Una unitat per tractar afectats per l'amiant: "Els 300 casos que controlem, la majoria antics treballadors de fàbriques, són només la punta de l'iceberg" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Més punts de recàrrega de vehicles elèctrics: on són les electrolineres al Vallès?
Vallès
A partir de l'any vinent el servei de recàrrega serà de pagament
- El Sabadell necessita canviar la dinàmica amb urgència després d'un primer quart nefast
Publicat el
25 d’octubre de 2023 a
les 11:59
Actualitzat el
25 d’octubre de 2023 a les
14:04
L'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) va presentar dimarts un pla d'expansió del servei d'electrolineres que preveu ampliar els 10 punts de càrrega actuals a 102 a finals del 2024, de tal manera que esdevindria una de les xarxes públiques d'aquest tipus "més extenses del sud d'Europa". La xarxa permetria carregar 367 vehicles alhora.
De les 102 estacions, 63 es preveuen de recàrrega ràpida, 11 de recàrrega semiràpida i 28 de solars. El cost global es calcula en quatre milions d'euros, dos dels quals provinents del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (Feder). A partir de l'any vinent, un cop finalitzat el període de promoció gratuït, el servei de recàrrega serà de pagament.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Santa Perpètua de la Mogoda, porta d'entrada de 2,5 tones de metamfetamina del càrtel de Jalisco
-
Vallès
La futura variant de Sentmenat aguditza les diferències sobre com eliminar el trànsit pesant del poble
-
Vallès
El Vallès suma un nou parc d’aigua per refrescar-se a l'estiu
-
Vallès
L'oposició escenifica el seu malestar amb un ple contra la gestió del Govern de Barberà
-
Vallès
Quins són els reptes encara pendents al Vallès?
-
Vallès
Castellar, capital del teatre amateur durant quatre dies