ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci David Vallés, com un peix molt trempat a dins de l’aigua al Mercat Central Guillem Plans Roca
-
Sabadell Torre-romeu, un agost sense refugis climàtics: un dels barris més aïllats de Sabadell es queda sense espais per combatre la calor Redacció
-
Sabadell Casar-se convenç les parelles de Sabadell: "Tornaria a viure aquell dia cada any de la meva vida" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Matadepera atribueix l'alt consum d'aigua a fuites i una manca d'inversions històrica
Vallès
Municipis com Vilobí del Penedès o Vallromanes vinculen els elevats registres a l'alt nombre de cases amb jardí
- Matadepera atribueix l'alt consum d'aigua a fuites i una manca d'inversions històrica
Publicat el
22 de novembre de 2023 a
les 15:47
Actualitzat el
22 de novembre de 2023 a les
16:03
L'Ajuntament de Matadepera, al Vallès Occidental, atribueix els alts registres en el consum d'aigua a fuites i manca d'inversions de la companyia subministradora. Així ho ha assegurat l'alcalde, Guillem Montagut, que diu que els registres de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) no s'adeqüen als consums reals de la població. Mentre que la mitjana oficial del tercer trimestre apunta a uns 477,52 litres per habitant i dia de mitjana, el consistori ho rebaixa fins els 222,72, per tant, dintre del llindar fins ara establert, i es perdrien uns 255 per fuites. En municipis com Vilobí del Penedès (Alt Penedès) o Vallromanes (Vallès Oriental), vinculen els elevats registres en part a l'alt nombre de cases amb jardí.
Matadepera figura com un dels municipis amb més despesa d'aigua per habitant i dia, amb uns 477,72 litres de mitjana en el tercer trimestre de l'any, de juliol a setembre, i que actualment se situa com el quart municipi amb més consum, amb 468. La dada, però, no és compartida per l'Ajuntament, que assegura que el consum per habitant és ajustat als límits fins ara establerts, tret d'una minoria de veïns que gasten més i que ja han estat advertits.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
La futura variant de Sentmenat aguditza les diferències sobre com eliminar el trànsit pesant del poble
-
Vallès
El Vallès suma un nou parc d’aigua per refrescar-se a l'estiu
-
Vallès
L'oposició escenifica el seu malestar amb un ple contra la gestió del Govern de Barberà
-
Vallès
Quins són els reptes encara pendents al Vallès?
-
Vallès
Castellar, capital del teatre amateur durant quatre dies
-
Vallès
Ensurt per un incendi en una empresa al polígon de Montcada i Reixac