Jornada rodona de l'
OAR Gràcia.
Els dos conjunts sèniors han celebrat unes victòries molt treballades que serveixen per acostar-se al seu objectiu final de les fases d'ascens.
El conjunt masculí ha guanyat a la pista de l'Handbol Banyoles (30-34), un rival sempre incòmode. Tot i dominar des del 0-3 inicial, els de Pere
Ayats no han pogut abaixar mai el peu de l'accelerador.
Al descans s'ha arribat amb un ajustat 15-17. A la represa,
els verd-i-blancs, amb l'encert de Daniel Peiró i Bernat
Correro, han pogut distanciar-se amb sis gols d'avantatge (20-26) i això ha permès arribar a la recta final amb una certa tranquil·litat per sumar els dos punts i aprofitar l'ensopegada del Sant Cugat a la pista del Sant Esteve Palautordera (23-21) per situar-se a només dos d'aquesta segona posició que encara ocupa l'equip santcugatenc.
Per la mínima
L'
OAR femení continua
abonat als partits de cara o creu, una ruleta russa que es decideix a l'últim minut. Així va ser davant un Onda molt combatiu
(32-31 que va dominar en el marcador durant una bona part del duel. A la primera meitat, semblava que es podria produir una nova desfeta (14-17).
El conjunt de Carol Carmona va saber reaccionar a la represa. La remuntada va concretar-se a l'últim quart, gràcies en bona part al joc exterior i
l'encert golejador d'Ona Magrinyà, Jordina Salvador, Alba Martín i Irena Garcia que van repartir-se 20 gols, compensant així un dia menys productiu de
Janna Sobrepera, qui només va foradar tres vegades la porteria rival. L'estratègia tàctica requeria altres opcions i la
Janna va contribuir fent més d'assistent. Joc col·lectiu que va culminar
Mireia Pascual amb el definitiu 32-31 quan ja s'havia entrat en l'últim minut.
La taula, en la zona alta, continua igual. Amb
el Mislata destacat com a líder,
OAR i La Roca comparteixen ara la preuada segona posició quan només falten sis jornades per tancar la lliga regular. Emoció assegurada.
FOTOS: DAVID CHAO