ARA A PORTADA
L'Ajuntament destina 1,1 milions d'euros més al parc de les Aigües
Els fons permetran millorar els espais d'estada i incrementar el nombre d'arbres

- VÍDEO | L'actuació dels Bombers per rescatar un veí
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 09:31
Actualitzat el 03 d’abril de 2024 a les 15:48
L'Ajuntament de Sabadell ha adjudicat les fases 4 i 5 de les obres del parc de les Aigües. Hi destinrà 1,1 milions d'euros, que permetran millorar els espais d'estada i incrementar el nombre d'arbres. El Govern preveu inaugurar el parc al llarg d'aquest any.
La fase 4 correspon a la instal·lació de mobiliari i jocs infantils, mentre que la 5 permetrà instal·lar jocs d'aigua i urbanitzar un camí d'accés als jocs d'aigua des del carrer d'Adriana, pavimentat, amb plantacions a les vores i sistema de reg. També s'hi col·locaran noves baranes i s'instal·larà un quiosc amb servei de restauració i una pèrgola.
Tenint en compte l'actual fase d'emergència per sequera, el conistori assegura en un comunicat que "l’aigua dels jocs s’aportarà de forma controlada per aconseguir un baix consum i només funcionaran quan les reserves hídriques ho permetin".
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell tindrà servei de bus nocturn en format prova pilot (de moment)
-
Sabadell Denúncia penal per l’estat del molí d’en Mornau de Sabadell, actualment en ruïnes
-
Sabadell Sense ubicació per la fira d'artesans del Nadal: FANSA i Ajuntament no es posen d'acord
-
Sabadell L’ascensor de Can Puiggener pateix una nova avaria
-
Sabadell El Santamasa recupera el seu històric nom deu dies després
-
Sabadell Com prevenir la picada del mosquit tigre?