El Sabadell té gairebé un 94% de possibilitats de salvar-se si suma els sis punts

- El Sabadell té gairebé un 94% de possibilitats de salvar-se si suma els sis punts

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 13 de maig de 2024 a les 19:12
Actualitzat el 15 de maig de 2024 a les 19:55
Després de la desfeta de Tarazona, el precipici de la Segona Federació semblava més a prop. De fet, ho continua estant, però el calendari i les matemàtiques mantenen viu el Sabadell. De fet, segons un estudi global del soci arlequinat i col·laborador del Diari de Sabadell, Ramon Serravinyals, el conjunt d'Óscar Cano iniciarà la jornada 37 (amb horari unificat, dissabte a les 19 h) amb gairebé un 94% de possibilitats (exactament 93,90%) d'evitar el cataclisme del descens si és capaç de sumar els sis punts que falten.
Sempre sota aquesta premissa fonamental -el Sabadell arribaria als 44 punts al final del campionat-, caldria una combinació amb diferents hipòtesis que afecten diversos equips: Sestao River (no sumi més de dos punts); Osasuna Promesas (no sumi més d'un punt); Fuenlabrada (no sumi més de 2 punts); Real Unión (no sumi més de 3 punts) i Tarazona (no faci cap punt més). Paradoxalment, encara que l'equip arlequinat faci la feina i superi al Ponferradina, el percentatge podria baixar de cara a l'última sessió de la lliga segons fossin els resultats de la 37a jornada.
Cal tenir en compte que encara es jugaran duels directes com el Real Unión-Fuenlabrada -ara mateix és el que més pot incidir en la situació del Sabadell-, Sestao-Tarazona o Teruel-Osasuna Promesas. En funció d'aquests marcadors es dibuixarà un escenari més optimista o més pessimista. Fins i tot podria ser interessant que el Cornellà es reenganxi a la lluita perquè en l'última jornada visita el Fuenlabrada i podria mantenir opcions de permanència.
Notícies recomenades
-
Esports El noi de 13 anys que somnia a guanyar el cinturó de l’UFC
-
Esports Pepe Martí guanya l’esprint al Red Bull Ring
-
Esports El CE Sabadell assegura 'Urri' fins al 2027
-
Esports Així queda el grup del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF
-
Esports Ferran Costa es presenta a l'afició: "Vull un equip agressiu, vertical i amb ganes que passin coses"
-
Esports L'oftalmòleg que ha sigut campió del món de taekwondo als 53 anys
ARA A PORTADA