
ARA A PORTADA
Una vuitantena de persones caminen des de Castellar per unir-se a la manifestació del 8-M

- Josep Rull s'incorpora a l'assessoria jurídica de Mútua Terrassa
Publicat el 08 de març de 2020 a les 12:04
Actualitzat el 08 de març de 2020 a les 23:14
El col·lectiu feminista Les Carnera ha caminat per la carretera, des de Castellar fins a Sabadell, per assistir a la manifestació convocada aquest migdia a la plaça del Doctor Robert. Ho han fet una vuitantena de persones després d'un esmorzar a la plaça del Mirador, on han fet la lectura d'un manifest reivindicatiu, alternatiu a l'acte institucional de l'Ajuntament.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/08/sabadell-dia-dona-8m/
La protesta estava encapçalada per una pancarta on es podia llegir: "Les dones movem el món i el 8 de març l'aturem. Vaga general". El grup ha estat escortat per un cotxe dels Mossos d'Esquadra. En un primer moment ha obstruït la circulació, que més tard ha quedat tallada.
[caption id="attachment_132143" align="aligncenter" width="1000"]
El col·lectiu feminista caminant en direcció a Sabadell / G. Plans[/caption]

Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès Entreguen la col·lecció digitalitzada de les 3.266 edicions publicades de la mítica 'Forja' a Castellar
-
Castellar del Vallès Els nous forns de pa conquereixen el centre de Castellar
-
Castellar del Vallès Horaris dels jocs d’aigua de la plaça de Catalunya de Castellar
-
Castellar del Vallès Només en pot quedar una: la Batalla de Bandes de Castellar arriba al combat final
-
Castellar del Vallès Quatre dècades de bombers voluntaris a Castellar
-
Castellar del Vallès VidaFest a Castellar: primera edició de la fira del benestar i la salut a l'Espai Tolrà