ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
Allau de robatoris en una nit a Castellar: entren als instituts i al club d'atletisme
Castellar del Vallès
- Sabadell resisteix a la quarta onada, que creix a Catalunya
Publicat el
07 d’abril de 2021 a
les 14:14
Actualitzat el
08 d’abril de 2021 a les
14:04
Durant la nit del passat dissabte, 20 de març, van entrar a robar a l’institut escola Sant Esteve, a l’institut Puig de la Creu i a les pistes d’atletisme de Castellar del Vallès. Els autors dels robatoris es van endur equips informàtics i diners, però el que ha impactat més als centres educatius i a l'entitat és la violència amb què van actuar, destrossant mobiliari i les portes dels equipaments.
A l’institut Puig de la Creu, els lladres van trencar la porta metàl·lica del pati i la porta que dona accés a l’edifici. Un cop a dins, van forçar la porta de secretaria i els calaixos d'oficina i es van endur la caixa dels diners. A l’institut Sant Esteve es van endur quatre equips informàtics, i també van forçar totes les portes de la planta baixa de l’escola, fent diverses destrosses en mobiliari i diversos estris.
A les pistes d’atletisme, els autors dels robatoris van intentar arrencar la persiana metàl·lica que protegeix l’oficina, tot i que no hi van aconseguir entrar. Sí que van entrar al gimnàs i van rebentar la màquina de begudes per treure’n els diners, de la qual se'n van endur centenars d'euros. També van obrir portes d’altres dependències i totes les taquilles, on el personal guarda els seus objectes personals.
En una de les papereres del recinte es va trobar la caixa dels diners de l’institut Puig de la Creu, un detall que interrelaciona els robatoris.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Castellar del Vallès
El Mercat Municipal de Castellar busca nous comerços
-
Castellar del Vallès
Comencen les obres de rehabilitació de l’escola Emili Carles-Tolrà
-
Castellar del Vallès
Vuit propostes opten al pressupost d’inversions
-
Castellar del Vallès
Cinc ferits en un xoc frontal entre dos turismes a la C-1415a
-
Castellar del Vallès
Castellar, capital del teatre amateur durant quatre dies