ARA A PORTADA
-
Sabadell celebra el Dia Universal dels Drets dels Infants amb èmfasi en la diversitat i la inclusió Redacció
-
La Festa del Voluntariat 2025, una oportunitat per reforçar la comunitat i donar valor al compromís social Redacció
-
-
L’habitatge emergeix com el tema més urgent en la consulta ciutadana de Sabadell En Comú Podem León Guerrero
-
'Celebrem la Cultura Catalana': tradicions, danses i música en una festa familiar del Grup Ramar Redacció
Tall en el subministrament d'aigua al centre de Castellar a causa d'una fuita
- Ens ha deixat Joan Muñoz Sanjaume, el primer dels arlequinats
Publicat el 13 de maig de 2021 a les 12:21
Actualitzat el 13 de maig de 2021 a les 16:32
Aquesta nit passada s'ha produït una fuita d'aigua al centre de Castellar del Vallès que ha provocat que prop d'un 20% d'abonats, unes 1500 persones, no tinguin aigua aquest matí als seus domicilis. La incidència ha tingut lloc a la cruïlla entre l'avinguda de Sant Esteve i el carrer de Sant Pere d'Ullastre, però també té una àmplia afectació entre el carrer Nou i el carrer de Barcelona.
Així mateix, els operaris de l'empresa Agbar treballen en la reparació de la canonada i tenen previst solucionar l'avaria cap a les 14:00 aproximadament, segons informa la companyia. La incidència, però, també afecta el trànsit: està tancat el tram del carrer de Sant Pere d'Ullastre, entre avinguda de Sant Esteve fins a la carretera de Sentmenat. Però s'ha obert el trànsit a l'avinguda de Sant Esteve. Per sort, de moment no hi ha embussos de trànsit en aquesta zona.
Segons ha explicat l’Ajuntament de Castellar, els operaris d’Agbar intenten també reduir el nombre de llars sense aigua en paral·lel a la reparació genèrica de la fuita. De fet, l'empresa ha informat, cap a les 15 h, que tots els domicilis del municipi ja han recuperat el servei de subministrament d'aigua, excepte els de l'Avinguda Sant Esteve 67 i 69 i Sant Pere Ullastre 12,14 i 16. Agbar ha demanat disculpes i ha informat que tenen previst que es pugui restablir el servei en aquests domicilis abans de les sis de la tarda.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Cent anys de la reconstrucció del Puig de la Creu i una dècada de la recuperació de la campana
-
Castellar del Vallès
Sant Feliu del Racó alça la veu per exigir millores als carrers: "Falten accions"
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Una aventura a més de 7.000 quilòmetres de casa
-
Castellar del Vallès
A judici per una baralla amb veïns després d'entrar en una casa desocupada
-
Castellar del Vallès
Detingut un veí de Castellar per la crema intencionada de dos contenidors al carrer del País Valencià
-
Castellar del Vallès
Creix el debat social per l’estat de l’espai públic a Sant Feliu del Racó